Απαντούν με προσφυγή οι ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων
- Γράφτηκε από τον/την NewsRoom
Αντιδράσεις για τη νέα ρυθμιστική του Κατακόλου
Το θέμα της παραμονής των τουριστικών λεωφορείων εκτός εκείνων που καλύπτουν τις ανάγκες των οργανωμένων εκδρομών των κρουαζιερόπλοιων, θα τεθεί από τα τουριστικά γραφεία και τους ιδιοκτήτες αυτών, προς το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πύργου. Μετά την εφαρμογή της νέας ρυθμιστικής που στέλνει όλα τα οχήματα πλην αυτών που καλύπτουν τις ανάγκες των οργανωμένων εκδρομών στο χώρο της μαρίνας, επικρατεί αναβρασμός στον κλάδο.
Με προσφυγή ετοιμάζονται να απαντήσουν οι εταιρίες – τουριστικά γραφεία που εμπλέκονται στην μεταφορά τουριστών της κρουαζιέρας, μέσω οργανωμένων εκδρομών αλλά εκτός των ναυτιλιακών εταιριών. Από το εξωτερικό υπάρχουν πολλά γραφεία που «κλείνουν» εκδρομές σε κάθε λιμάνι – σταθμό της εκάστοτε κρουαζιέρας. Και βάσει συμφωνιών οι εταιρίες έχουν κανονίσει η επιβίβαση των τουριστών στα εκδρομικά λεωφορεία να γίνεται σε κοντινή απόσταση από τα πλοία. Με τη νέα ρυθμιστική επιβάλλεται, οι τουρίστες των κρουαζιερόπλοιων που έχουν κάνει ηλεκτρονική κράτηση, να έρχονται σε επαφή με τους εκπροσώπους των εταιριών σε χώρο έξω από το πρώην τουριστικό περίπτερο και η επιβίβασή τους να γίνεται σε απόσταση 250 μέτρων από το συγκεκριμένο σημείο, δηλαδή στη μαρίνα Κατακόλου.
Αυτό το γεγονός έχει ήδη οδηγήσει σε ακυρώσεις, από τα τουριστικά γραφεία του εξωτερικού και προκαλεί οικονομική ζημιά στα τοπικά τουριστικά γραφεία. Και η αιτία όπως αναφέρεται και σε μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας είναι προφανής. Αλλάζουν οι όροι της συμφωνίας σε ότι αφορά την απόσταση μεταξύ του πλοίου και του χώρου επιβίβασης των τουριστών, που συνεπάγεται ασυνέπεια ως προς τις συμφωνηθείσες παρεχόμενες υπηρεσίες και ταλαιπωρία για αυτούς που έχουν «κλείσει» το συγκεκριμένο εκδρομικό πακέτο.
Οι εταιρίες – τουριστικά γραφεία, ζητούν να έχουν ανάλογη μεταχείριση με τα γραφεία που συνεργάζονται με τις εταιρίες της κρουαζιέρας και να εργαστούν σε συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού, που παράλληλα δεν μειώνουν το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών.